Váll

Váll izomcsoportok fejlesztése

A kidolgozott vállizmok szélesebb váll és erősebb felsőtest látszatát keltik. A különböző egykezes és kétkezes váll gyakorlatok, valamint kardió edzések formát és méretet adnak a váll első, oldalsó és hátsó részének egyaránt.

 A váll izomzata három különálló részre osztható, ezek az első, a középső és a hátsó vállizmok. Nem létezik olyan gyakorlat, amely mindhárom részt egyszerre megmozgatná, noha a váll különböző részei bizonyos mértékig segítik egymást. A váll meglehetősen összetett testrész, ugyanis más ízületektől eltérően a vállban úgynevezett gömbízület található, amely lehetővé teszi, hogy karunkat körben, igen változatos mozdulatokkal, széles tartományban mozgathassuk. A válledzés alapgyakorlata a vállból nyomás, de a váll számos más, különösen nyomó gyakorlatban is részt vesz.

Tipp

A vállizom fejlesztéséhez leginkább alkalmas gépek a nyakból nyomó padok, a különböző szabad- és lapsúlyos fintesz centerek, a súlyzós padok, valamint az elliptikus gépek. Szintén hatékony vállerősítő eszközök a legegyszerűbb egykezes súlyzók.

További izomcsoportok

Segítünk

Segítünk a termékválasztásban